Velkommen!

Standard

Velkommen til min nye fine blog. Minkærlighed.

Jeg vil dele – helt anonymt – min historie

Nogle af emnerne vil være Utroskab – Børn – kærlighed – ægteskab – længsel

Jeg er i mit livs eventyr.

Nogle vil mene jeg er skrupelløs

Andre vil mene at jeg skal tag det livet byder mig og på en god og ordentlig måde gå videre til næste stadie.

Uanset hvad du mener er du velkommen til at dele din mening med mig. Pæne svar er i højsæde her og  jeg vil altid vise at vi alle har lov til at ha hver vores mening.

Jeg glæder mig til at dele.

 

 

6 responses »

Skriv et svar

