Kærlighed skal du fortjene…..

Standard

Det begyndte for 26 år siden… ikke mit liv, men rutsjebaneturen…..

Dvs det startede måske da jeg mistede min far … nå men…

Jeg var udsat for seksuelle overgreb – i 3 år fra min grandonkel. fra jeg var 9 til 12
Jeg holdte op med at tro på kærlighed, og jeg troede ikke på at sex og kærlighed hang sammen, jeg troede på at sex var styrende og at hvis man gav sex var man heldig at få kærlighed men det var ikke en garanti…. kærlighed var kun noget for dem der fortjente det

Sådan startede mit voksent livssyn

Kærlighed skal du fortjene igennem sex

3 responses »

  1. Uha, den var hård, tak fordi du er så åbenhjertig omkring din situation, har du fået profesionel hjælp?
    Du skal ihvertfald vide herfra at du er unik, ligegyldigt hvad andre tidligere har fortalt dig, du skal tænke på dig selv som meget betydningsfuld, fordi det er du, fyld dig selv med betingelsesløs kærlighed, det vil sige at du er vidunderlig lige meget hvad du kan/mestrer.
    Tvivl aldrig på dit eget værd som menneske.
    Jeg skal nok melde mig som fast læser af din blog, så kan jeg se når du har skrevet nyt.
    I kærlige tanker, god Mandag.

  2. Dejlig læsning at du er kommet ud på den anden side, der er masser af dejlig kærlighed der intet har med sex at gøre, ikke mindst kærligheden til os selv, og den skal være det styrende element i vores liv da vi ikke kan styre andres følelser for os, men hvis vi elsker os selv betingelsesløst udstråler vi også et værd, der gør, at det bliver interessant for andre at lære os nærmere at kende.
    Som jeg har forstået dette bloggeri skal man melde sig som fast læser af en blog, så får man automatisk oplysning om når et nyt indlæg har forladt computeren.
    I kærlige tanker, god Mandag aften.

Skriv et svar

