Tomboy….

Standard

Overgrebene stoppede da jeg fik min menstruation, så var det ikke sikkert mere åbenbart… han prøvede en overgang at få fingrene i min lille søster der var 9 år, men jeg lavede så meget ballade omkring det at jeg reddede hende fra det.

At jeg gik udenom de indsigtsfulde og emotionelle piger i mine teen år, havde nok sin forklaring i at jeg var bange for at blive stemplet, at det kunne ses på mig at jeg var beskidt og brugt, drengene blev min omgangskreds, og jeg havde mange kærester, mit selvværd var knust og  jeg troede kun jeg var noget værd når de gik i seng med mig. Jeg blev en drengepige, det var mit skjold.

Jeg gik på efterskole, en episode inden jeg skulle af sted var at min stedfar forlangte at jeg fik p piller for det sidste han ønskede var at jeg kom hjem og var gravid…. Ikke noget med nogen kærlig snak om det eller anerkendelse af at det var en naturlig del af at blive voksen,  jeg var også der stemplet, men mine forældre vidste jo også godt hvad jeg var for en, eller hvad der lå til grunde for det, og kunne de projektere deres dårlige samvittighed over på mig, gjorde de det gerne.

Efterskolen blev ikke min redning – tværtimod, en pigegang er som et sandhedsserum, og så bliver det brugt enten for eller i mod en, nogle få blev mine allierede, men resten havde stemplet mig.

Som 16årig kom jeg i huset, sjovt nok hos en callgirl….

Spørg gerne ind til noget hvis i ønsker viden eller svar… det er derfor denne blog er her.

4 responses »

  1. PUHA det er ikke rar læsning, jeg får så ondt i maven over det du skriver. Samtidig vil jeg gerne følge med her på din blog.
    Uden at kende dig, har jeg dyb respekt for dig, for det er tilsyneladende gået dig godt sidenhen?! Og du har mod til at fortælle os om det!!! Tak for det!

    • Gaia – Tak og ja det er gået godt for mig og det er netop det jeg vil hen til, hvad der sker når vi accepter og erkender den fortid vi har.. Du kan ikke ændre din fortid men du kan præge din fremtid og være i din nutid

  2. Der må have været masser af perioder hvor du må have følt dig splittet, at føle at man skal gøre sig fortjent til snart sagt alt der har med opmærksomhed af gøre må være en ren energidræber og ikke mindst en lidenskabsdræber.
    Jeg nyder bare bevidstheden om at du er kommet godt ud på den anden side, sikke en vidunderlig stærk pige du må være nu.
    I kærlige tanker, god Onsdag.

    • Hej Michael Ja jeg kan kun give dig ret jeg har været splittet, for at overleve overgrebene, lod jeg min sjæl blive tilbage og lod ham kun bruge min krop, den splittelse har fulgt mig længe længe efter.
      Men ikke i dag.

Skriv et svar

