Rejsen

Standard

At komme til psykolog ændrede ikke mit liv, men jeg fik lov til at gå ind af den rigtige dør imod større forståelse og accept af mig selv.

Jeg fik ikke noget ud af at gå til politiet da sagen var forældet (grænsen var der 10 år)

Men jeg fik min egen lille hævn….

Da jeg begyndte at se at jeg havde et helt skævt billede af mig selv røg jeg ned i en depression, jeg kunne ikke rumme den vished om at der var en der havde ødelagt min livsglæde og fået mig til at skubbe mit barn væk af frygt for at skade det.

Så jeg skulle arbejde med : Incest, depression, selvhad/kærlighed, moderfølelsen og mit selvværd.

En stor mundfuld, men jeg havde en god psykolog der fik pillet mig ned og sammen fik vi bygget en person op der var lidt stærkere og lidt mer tro imod sig selv. I den første runde, for jeg kom til at gå der af flere omgange.

I den periode efter gik min kæreste fra mig, han var ikke klar til at være familiefar og ville gerne ud og afprøve livet alene.

Jeg flyttede i en lille lejlighed med min unge som jeg var begyndt at elske og give kærlighed til, min moderfølelse dukkede op af mudderet og jeg kunne takle det uden at frygte at jeg gjorde noget forkert.

Jeg var samme år startet på min uddannelse og tingene spillede for første gang.

Jeg var 24 år da jeg blev single.

One response »

  1. Dejligt at læse at der kunne bygges noget større og bedre op i dit liv, troen på at man er god nok som det menneske man er, er det mest fundamentale i ens liv.
    I kærlige tanker, god Torsdag.

Skriv et svar

